| Aşağıdaki kod seçilen 3DPOLY veya POLYFACE nesnesinin vertexlerini numaralandırarak ekran basar ve text ekranına da koordinatlarını yazar:
<hr noshade size="1">
 [code]
 (defun c:vno (/ msh vnxt vtxData vtxTip i)
 (setvar "CMDECHO" 0)
 (setvar "OSMODE" 0)
 (setvar "BLIPMODE" 0)
 (if (zerop (cdr (assoc 40 (tblsearch "STYLE" "STANDARD"))))
 (command "_-STYLE" "STANDARD" "" 0.5 "" "" "" "" "") <font color="green">;Yazı yüksekliği öndeğeri 0.5'dir (değiştirebilirsiniz)</font id="green">
 )
 
 (setq msh (car (entsel "\nPolyface veya 3dpoly nesnesini gösterin: ")))
 
 (setq i 1)
 (setq vnxt (entnext msh))                        <font color="green">;İlk vertexi al</font id="green">
 (setq vtxData (entget vnxt))                     <font color="green">;Vertex datasını çek</font id="green">
 (setq vtxTip (cdr (assoc 70 vtxData)))           <font color="green">;Vertex tipini öğren</font id="green">
 
 (while (or (equal 192 vtxTip) (equal 32 vtxTip)) <font color="green">;Bu aradığmız vertex ise işlemlere devam et</font id="green">
 (command "_.text" "_j" "_m"                  <font color="green">;Vertex nosunu vertexi ortalayarak ekrana bas</font id="green">
 (trans (setq pt (cdr (assoc 10 vtxData))) 0 1)
 0
 (rtos i 2 0)
 )
 <font color="green">;Koordinatları yazı ekranına bas</font id="green">
 (princ (strcat "\n#" (rtos i 2 0) "= " (rtos (car pt) 2 1) "," (rtos (cadr pt) 2 1) "," (rtos (caddr pt) 2 1)))
 (setq i (1+ i))
 (setq vnxt (entnext vnxt))                       <font color="green">;Bir sonraki vertexi al</font id="green">
 (setq vtxData (entget vnxt))                     <font color="green">;Vertex datasını çek</font id="green">
 (setq vtxTip (cdr (assoc 70 vtxData)))           <font color="green">;Vertex tipini öğren</font id="green">
 )
 (princ)
 )
 [/code]
 <hr noshade size="1">
 Not: Sadelik adına hata kontrolleri ve verimlilik dikkate alınmamıştır.
 
 
 |